Member details

We all (l) Italië

Sort by: -Old first- | New first

5 Jun, 19:47
Zojuist geboekt en we gaan naar Follonica. Iemand tips welke steden leuk/gezellig zijn? Waar kun je cultuur snuiven? Waar zijn de leukste stranden? Waar moet je zijn voor het lekkerste ijs en de gezelligste drankjes...?

Kortom: alle tips voor een geslaagde vakantie voor Toscane zijn hier welkom!
23 Jun, 17:05
Hoi Debby,

Je gaat naar een heel mooi gebied. Bij Punta Ala en Populonia vind je de mooiste stranden, waaronder het redelijk verborgen Cala Violina. Ook San Vincenzo en Massa Marittima zijn leuk om te bezoeken en je bent vrij snel in Elba. Echt specifieke tips voor bars of restaurants heb ik niet, maar er is zat keuze. Het is daar overal wel heel druk in de zomer, met name met Italianen.

Veel plezier,

Waldemar
23 Jun, 19:54
Oh, das inderdaad erg leuk daar!

Pisa, Lucca, Firenze, Siena.... De Chiantiroute, met al die leuke kleine plaatsjes... Carrara, waar je de marmergroeves kan bezoeken...

Terrastips zou ik ook zo niet weten, en heeee, je bent Italië... het land van de ijsjes! Hihi...

Fijne vakantie!
27 Jun, 16:32
Die omgeving is echt geweldig!!(y)
Ben vorig jaar 3 weken naar Perugia geweest!!
En heb veel van de omgeving daar gezien!!
Pisa, Firenze, Gubbio, Assisi, Roma, Siena, Monte Pulciano enz....
Mooiste meer om te gaan zwemmen tussen de bergen in was wel Lago di Fiastra!!

Aanrader om te eten of gewoon om wat te drinken!!
Pizzeria/Birreria Manzoni in PONTE S. GIOVANNI (Perugia)
Helemaal top daaro!!
8 Jul, 17:08
ik ben 3 jaar geleden ook in in de Toscane geweest!Echt heerlijk daarzo:shining: Ik heb 2 weken vlakbij Figilini Faldarno gezeten. We zijn vanaf onze camping met een bus ook naar lucca en pisa geweest!Nou echt toppie, was wel erg warm maar zo mooi. Ik raad je aan als je in Lucca bent, dat je dat pizza gaat eten op Plein Napoleon(weet niet meer hoe het in het Italiaans heet)En in pisa kan het heel druk zijn.
veel plezier en ik hoop je mooi weer toe
:shining:
9 Jul, 10:10
ik gha nu naar groseto of zoiets
kben der eik nog nooit geweest:-s
16 Aug, 09:59
Ben inmiddels al een tijdje terug maar moet zeggen dat ik ogen tekort kwam zeg in Toscane! We gaan er zeker nog eens heen. We hebben veel geluierd op het strand en bij het zwembad maar ook veel bezocht: Pisa, Lucca, San Vincenzo, en wat dorpjes in onze directe omgeving. Maar Siena, Firenze, Elba en roma staan nog steeds op het verlanglijstje. bedankt voor alle tips hierboven!
16 Aug, 10:00
O ja, en de ijsjes waren ook weer errug goed! Elke dag minimiaal 2 ijsjes gegeten :-$

Subject Started by  Replies   Last 
Ellen
30 today, 11:06
Giovanni
19 today, 11:05
Kelly
1 today, 10:56
Marscha
0 today, 10:41
Diane
4 Tuesday, 19:25
Diane