Member details

We all (l) Italië

Sort by: -Old first- | New first

3 Jul, 23:07
Hallo Italie Fans,
Wie kan ons een leuk hotel of camping aan bevelen in N-Italie?
Bedankt alvast
4 Jul, 22:29
hoi Diane.
Ik ben zelf vorig jaar en het jaar ervoor naar Continental Lido geweest. Super camping, dit jaar gaan wij zuidelijker en dus een ander plekje, maar deze camping is echt top!
Mooi strand, zwembad en een heerlijk uitzicnt. Goeie ligging en een geweldig A- team (jaja ik ben fan ;-) )
hun eigen site:
www.campingcontinental.com
of kijk even op
continental lido hyve

saluti! Ellen

Sunday, 20:17
Hai Ellen,
Hoe is je vakantie geweest?
Wij zijn dit jaar niet verder gekomen dan Callantsoog, slecht weer gehad, dus heb het idee helemaal geen vakantie te hebben gehad, Bah.
Ik zit nu met een brochure van camping Continental Lido en 1 van camping Isolino voor me. Zien er alle 2 geweldig uit.
Dus dat word nog moeilijk kiezen hihi.
Saluti Diane:-d
Tuesday, 09:17
heey!

Heb het heerlijk gehad! En natuurlijk veel te kort! Voor beide campings zijn groepshyves aangemaakt die van continental heb ik zelf gedaan :-d hier heb je de link
continentallido.hyves kun je alvast een beetje inlezen...op die hyve ook een link naar hun eiegen website trouwens!
En van Isonlino (zelfde eigenaar trouwens)
http://camping-isolino.hyves.nl/
Veel plezier met utzoeken, en je weet vakantie begint al bij de voorpret! dus jij hebt dit jaar een heeele lange vakantie!! :shades:

saluti!
Ellen
Tuesday, 19:25
CAMPING! UNION LIDO IN CAVALINO BIJ DE ADRIATISCHE KUST ! BEN ER 1 JAAR GELEDEN HEEN GEWEEST EN HET WAS DE VAKANTIE VAN MIJN DROMEN (l)

Subject Started by  Replies   Last 
Ellen
30 today, 11:06
Giovanni
19 today, 11:05
Kelly
1 today, 10:56
Marscha
0 today, 10:41
Diane
4 Tuesday, 19:25
Diane